Wednesday 20 May 2015

Keputusan Boling 2015

Assalamualaikum.

Terima kasih kepada semua yang telah menjayakan program boling FKE semalam.

Kerjasama yang diberikan amatlah dihargai. Kekurangan sewaktu game boling semalam saya mohon maaf.

Tahniah kepada para pemenang.

Di umumkan nama juara, naib juara dan tempat ketiga untuk setiap kategori :

Lelaki (3 games) :

Juara : Boss Hafiz : 409 mata
N. Juara : Dr. Zamri: 405 mata
Ke-3 : Hafiz K : 395 mata

Wanita (2 games) :

Juara : Kak Tie : 196 mata
N. Juara : Gee : 183 mata
Ke-3 : Yani : 180 mata

Juara keseluruhan dan pemenang piala pusingan FKE adalah Hafiz bos.

Semoga biro sukan akan dapat menjayakan lagi program sukan untuk FKE.

Dikesempatan ini juga saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua warga FKE sepanjang saya bertugas di sini.
Maafkan saya andai kata ada perkara yang menyinggung perasaan yang telah saya lakukan sama ada sengaja atau tidak.

Semoga berjumpa lagi di lain masa.

Sayonara.
Mata aimasyou.

Hidier

No comments:

Post a Comment