UiTM TERENGGANU
Tuesday, 10 May 2016
Bengkel Vetting Soalan Peperiksaan Akhir Diploma September 2016
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
1.Tajuk email adalah dirujuk. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
1.Tajuk email adalah dirujuk. Bengkel Vetting Soalan Peperiksaan Akhir Diploma September 2016 akan dijadualkan seperti ketetapan berikut:
Tarikh: 23, 24 dan 25 MEI 2016
Hari: Isnin, Selasa dan Rabu
Masa: 9.00 pagi - 5.00 petang
Tempat: Dewan Jasmin, UiTM Terengganu
2. Mohon kerjasama LiC/Penyedia Soalan untuk mengambil JSU dengan saya, Nik Nur Shaadah Nik Dzulkefli mulai 17 April 2016 (wakil tidak dibenarkan untuk mengambil JSU) sekaligus mengisi Borang Pengakuan Staf ( Semakan H ) dan Borang Produk Pelanggan ( Semakan F ) untuk ditandatangani oleh Tuan Rektor.
3. Item yang perlu dihantar dalam bentuk 'hard copy' adalah seperti berikut:-
i) Kertas Soalan Peperiksaan (KSP)
ii) skema jawapan
iii) JSU
iv) Borang Penelitian Kertas Soalan
v) Borang Penyerahan/Penerimaan KSP dan skema Jawapan
5. Kesemua item di atas bersama Kertas Soalan Peperiksaan yang telah di Pre-vett (wajib) mengikut bidang masing-masing perlu dihantar kepada AJK Unit Peperiksaan yang ditugaskan selewat-lewatnya pada 19 Mei 2016 (Khamis).
Tarikh pre-vet adalah pada 16, 17 dan 18 Mei 2016 (Isnin, Selasa dan Rabu).
6. Sekadar peringatan: penghantaran kertas soalan peperiksaan dan skema jawapan melalui EMAIL adalah DILARANG sama sekali kerana ianya adalah 'confidential'.
P/S: Borang Pengakuan Staf ( Semakan H ) dan Borang Produk Pelanggan ( Semakan F ) sudah saya fotostat.
Sekian, terima kasih.
Nik Nur Shaadah akan dijadualkan seperti ketetapan berikut:
Tarikh: 23, 24 dan 25 MEI 2016
Hari: Isnin, Selasa dan Rabu
Masa: 9.00 pagi - 5.00 petang
Tempat: Dewan Jasmin, UiTM Terengganu
2. Mohon kerjasama LiC/Penyedia Soalan untuk mengambil JSU dengan saya, Nik Nur Shaadah Nik Dzulkefli mulai 17 April 2016 (wakil tidak dibenarkan untuk mengambil JSU) sekaligus mengisi Borang Pengakuan Staf ( Semakan H ) dan Borang Produk Pelanggan ( Semakan F ) untuk ditandatangani oleh Tuan Rektor.
3. Item yang perlu dihantar dalam bentuk 'hard copy' adalah seperti berikut:-
i) Kertas Soalan Peperiksaan (KSP)
ii) skema jawapan
iii) JSU
iv) Borang Penelitian Kertas Soalan
v) Borang Penyerahan/Penerimaan KSP dan skema Jawapan
>
5. Kesemua item di atas bersama Kertas Soalan Peperiksaan yang telah di Pre-vett (wajib) mengikut bidang masing-masing perlu dihantar kepada AJK Unit Peperiksaan yang ditugaskan selewat-lewatnya pada 19 Mei 2016 (Khamis).
Tarikh pre-vet adalah pada 16, 17 dan 18 Mei 2016 (Isnin, Selasa dan Rabu).
6. Sekadar peringatan: penghantaran kertas soalan peperiksaan dan skema jawapan melalui EMAIL adalah DILARANG sama sekali kerana ianya adalah 'confidential'.
P/S: Borang Pengakuan Staf ( Semakan H ) dan Borang Produk Pelanggan ( Semakan F ) sudah saya fotostat.
Sekian, terima kasih.
Nik Nur Shaadah
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment